Nu se face așa, îmi pare rău!

scris de | marți, 10 aprilie 2012, 15:52 | 7 comentarii

Că am plecat într-o călătorie fotografică de trei zile, săptămâna trecută, cred că ştiţi deja. Una dintre galeriile foto publicate până la momentul scrierii acestui post o puteţi găsi şi vizualiza aici.

Revenind la subiect şi la titlul articolului, că nu degeaba am rămas dezamăgit după întâmplarea asta; o citiţi şi o să înţelegeţi. Se întâmpla să fie deja terminată prima zi de trip, iar a doua serie de 24 de ore să ne surprindă în trecere prin Braşov. Nu vorbesc de genul acela de trecere în care nu opreşti, nu stai să vizitezi ceva sau măcar să te plimbi de plăcere. Nu. Ne grăbeam să urcăm la Poiana Braşov; şi aşa nu mai trecusem de mult pe acolo şi vroiam să vedem ce s-a mai schimbat (cel puţin eu). Ajunşi sus, am trecut de hotel Alpin şi am oprit în parcarea de la intrarea în staţiune (cea mai mare decât clădirea numită anterior).

Am coborât frumos şi am stabilit că avem trei ore de hoinăreală. Ăştia mai flămânzi puţin (persoana mea, în compania altor opt domnişoare) ne-am intreptat spre primul restaurant care ne-a ieşit în cale; nu am stat să căutăm o recomandare în 2.0 sau să întrebăm pe cineva unde găsim haleala bună şi la un preţ acceptabil. Mergem; după nici trei minute, dăm de „Capra neagră” (ironică denumire); nu auzisem vorbe de bine de local, dar nici de rău.

„Intrăm?? Da, intrăm!!” şi … am intrat. Ne-am aşezat la masa numărul 5 (scrie pe nota de plată) şi am aşteptat meniurile. Trec două, trei minute şi le primim. Comandăm (ce, cât, cum scrie pe notă), iar chelnerul zâmbind: „În 20 minute comanda e gata!”. Să nu vă spun că am aşteptat mâncarea o oră şi şapte minute (dupe telefon). Leşinaţi, am zis „ok, hai să mâncăm!”. Şi am început; vă exemplific cu liniuţă:

– cartofi prăjiţi: făcuţi bine, fără ulei; d-astea! Gustoşi, dar nu aveau sare;
– salată de roşii: teoretic, o amestecătură de legume. Practic, o roşie tăiată felii, cu puţin ulei. Fără sare;
– salată cu piept de pui: arăta bine, avea de toate, părea chiar gustoasă. Nu prea avea pieptul de pui, dar trece;
– Cola, Sprite, Dorna: bune; chiar bune;

Am terminat de mâncat, am servit băuturile şi ne-am urat de bine. La final, am cerut nota de plată. După 24 de minute (cronometrat pe telefon) a sosit: 139.80 ron. Am plătit, am ieşit bucuroşi, cu burţile pline, dar dezamăgiţi de serviciile prestate de restaurant. Ce mi-a plăcut mult a fost mesajul de final scris pe nota de plată: „Vă aşteptăm cu drag!”; ei bine, să ne aşteptaţi mult, căci veci nu vă mai trec pragul, eu cel puţin!

PS: Pe notă era trecută şi pâinea (1.80 lei), cu toate că nu am primit-o la masă! România, Poiana Braşov, staţiune montană: tratarea clientului se manifestă prin furarea acestuia. Pe scurt, răbdaţi de foame, decât să comandaţi de la „Capra neagră”!!

Există 7 comentarii publicate la acest articol:

  1. hefaistos

    Din fericire,de 6 ani,evit sa mai fac concedii in Romania ! Si voi evita si de acum in colo pana cand nu vom fi tratati la pretul cerut si cu respectul cuvenit !

  2. Pingback: 4 linkuri mai puțin feerice | Chinezu

  3. albinuta veninoasa

    Sunt doua feluri de afaceri. 1. Cand pornesti cu produse si servicii de calitate, daca se poate si adaosuri mici, prin care sa cresti putin dar zilnic sau lunar, sa vorbeasca lumea de tine numai de bine.
    2. Sistemul tau de afacere este teapa la fiecare client, te imbogatesti peste noapte, afacerea nu dureaza mai mult de 3 ani, dupa care schimbi afacerea, dar nu si stilul.

    O afacere model pt prima situatie este restaurantul de la Miercurea Sibiului, au plecat de jos, incet dar sigur, isi respecta clientii, …

  4. Zamfir POP

    Clientul – care acceptă aceste măgării, fără să reclame – este singurul vinovat. Astăzi, când te-a fentat cu un leu, ai tăcut. Mâine, nu mai ai dreptul să cârâi dacă te fentează cu cinci.

    1. Ciprian Pardău blogger

      Asta asa este; insa, din pacate, la momentul faptei, nu am avut timp la dispozitie pentru a face reclamatii si alte cele. Pare rau ca am trecut cu vederea o astfel de intamplare. Macar, cel putin cititorii mei, stiu ca trebuie sa se fereasca de acel local.

Tu ce părere ai despre articolul acesta? Scrie-mi mai jos și hai să începem o discuție!